تصفیه آب

استخر فایبرگلاس چیست و چگونه نصب می شود؟

استخر فایبرگلاس نوعی استخر از پیش ساخته شده است که مزایای فراوانی دارد. به عنوان مثال نصب استخرهای فایبرگلاس 10 تا 20 درصد ارزان تر از استخر بتنی است. استخرهای فایبرگلاس نیز در درازمدت هزینه نگهداری مقرون به صرفه تری دارند که شامل استفاده از مواد شیمیایی ضدعفونی کننده آب مانند کلر استخر است. در طی یک دوره ده ساله، هزینه های نگهداری مربوط به استخرهای فایبرگلاس 75 درصد کمتر از استخرهای بتنی است.

از ابتدا تا انتها، فرآیند نصب استخر فایبرگلاس تنها حدود سه تا شش هفته طول می کشد. این شامل محوطه سازی نیز می شود. نصب استخرهای وینیل لاینر حدود چهار تا هشت هفته و استخرهای بتنی سه تا شش ماه طول می کشد.

نصب استخر فایبرگلاس در حیاط خلوت شما یک فرآیند دو مرحله ای است. این متفاوت از انواع دیگر استخرها مانند استخرهای بتنی و وینیلی است که در هنگام نصب ساخته می شوند. در واقع هر قطعه و قسمتی از استخرهای بتنی و وینیلی باید در محل کنار هم قرار گیرد، بزرگترین جزء پروژه استخر فایبرگلاس (پوسته استخر) آماده است که باید در زمین قرار گیرد و عملاً از همان لحظه با آب پر شود.  فرآیند نصب استخرهای فایبر گلاس بسیار کوتاهتر از انواع دیگر استخر است زیرا بیشتر کارها قبل از رسیدن آن به خانه شما انجام شده است.

اکثر تولید کنندگان پوسته استخر  افرادی را استخدام نمی کنند که استخر شما را نصب کنند. این امر یعنی باید به دنبال نصاب ‌هایی باشید تا استخر را برای شما نصب کنند. فرآیند نصب استخر فایبر گلاس معمولاً فقط چند هفته طول می کشد، به این معنی که شما باید بتوانید در تمام تابستان به جای اینکه ماه ها و ماه ها در حیاط خلوت منتظر تکمیل ساخت استخر باشید، از استخر خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا