بدون دسته بندی

استفاده از قهوه سبز برای لاغری

امروزه قهوه سبز برای لاغری تبلیغات گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است. قهوه سبز از دانه‌های قهوه حرارت ندیده گرفته می‌شود. قهوه سبز حاوی ترکیبی به نام اسید کلروژنیک است. تحقیقات نشان داده‌اند که این ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و موجب کاهش فشار خون شده و بعلاوه به کاهش وزن نیز کمک می‌کنند. بنابراین استفاده از قهوه سبز برای لاغری می تواند موثر باشد. نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری بسیار آسان بوده و به راحتی می توان آن را در منزل آماده نمود. از کاربرد قهوه سبز برای لاغری شکم استفاده می شود، اما مصرف آن باید همراه با رعایت رژیم غذایی باشد. برای خرید قهوه سبز برای لاغری به فروشگاه ها و سایت های معتبر مراجعه نمایید.

خواص قهوه سبز برای لاغری

تحقیقات مختلفی بر روی اسید کلروژنیک و تاثیرش بر کاهش وزن صورت گرفته است. اسید کلروژنیک از ترکیبات موجود در قهوه سبز است. بررسی ها نشان داده‌اند که مصرف قهوه سبز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. اما اثرات چشمگیری بر کاهش وزن نخواهد داشت. بنابراین برای کاهش وزن بهتر است از رژیم غذایی مناسب همراه با قهوه سبز برای لاغری استفاده گردد.

طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم

کاهش وزن و کاهش سایز دور کمر برای بسیاری از افراد به یک هدف اصلی تبدیل شده است. اما کاهش وزن فرآیندی طولانی است. از این رو، بسیاری برای تسریع روند لاغری به مصرف انواع مکمل‌ها روی می آورند. قهوه سبز برای لاغری یکی از محصولاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند.

دانه های قهوه سبز به دانه های قهوه‌ای گفته می‌شود که هنوز برشته نگشته اند. این دانه‌های قهوه حاوی سطوح بالایی از اسید کلروژنیک هستند. اسید کلروژنیک علاوه بر اینکه به لاغری کمک می کند، دارای فواید دیگری نیز جهت سلامتی است.

بهترین زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری و کاهش وزن

هیچ مدرک علمی برای تعیین محدوده زمان مناسب برای استفاده از قهوه سبز برای لاغری وجود ندارد. بنابراین، بهتر است برای استفاده از آن به برچسب محصول توجه گردد. در مورد طریقه مصرف می توان از متخصصین طب سنتی نیز مشورت گرفت. با این حال، توصیه رایج برای مصرف قهوه سبز ۳۰ دقیقه قبل از غذا است.

نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری

جهت دم کردن قهوه سبز به یک فنجان دانه قهوه نیاز است. برای استفاده از آن می توان از پودر و دانه‌های قهوه سبز استفاده نمود. برای دم کردن دانه ها لازم است که ابتدا دانه ها با آب شسته و تمیز شوند. سپس دانه ها آماده دم کردن هستند. برای دم کردن، نسبت آب به قهوه باید سه به یک باشد. ابتدا شعله را زیاد کرده تا آب به جوش آید. سپس دانه ها باید در حرارت ملایم به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه در آب به آرامی بجوشند تا نوشیدنی مورد نظر آماده مصرف گردد. این محصول را می توان در زمان های زیر میل نمود.

  • صبح قبل از صبحانه
  • قبل یا بعد از تمرین صبحگاهی
  • قبل از ناهار
  • همراه با میان وعده های عصرانه

توجه شود که مصرف قهوه سبز پس از غذا می تواند به ناراحتی معده یا مسمومیت غذایی منجر گردد. زیرا این نوشیدنی با غذا واکنش خوبی نشان نداده و باید از مصرف آن بعد از غذا اجتناب نمود.

تنظیم قند خون با قهوه سبز

اسید کلروژنیک موجود در دانه‌های قهوه سبز می توانند به تثبیت سطح قند خون و افزایش حساسیت به انسولین کمک کنند. این ماده قادر است تا به میزان قابل ‌توجهی موجب کاهش التهاب و تجمع چربی گردد. این امر موجب بهبود سطح قند خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ خواهد شد.

البته مصرف قهوه سبز به تنهایی کافی نبوده و اصلاح عادات غذایی، ورزش منظم در کنترل سطح قند خون موثر هستند.

عوارض قهوه سبز برای لاغری

هر ماده طبیعی در کنار مزایا و فوایدش ممکن است مضراتی را هم داشته باشد. قهوه سبز عوارض جانبی کمی دارد. اما کافئین موجود در آن درست مانند کافئین موجود در قهوه دم‌کرده می‌تواند برای برخی از افراد علائمی را ایجاد نماید.

سردرد، بروز ناراحتی های معده، اضطراب و…  می توانند در اثر مصرف دوزهای بالای قهوه سبز ایجاد شوند.

قیمت قهوه سبز برای لاغری

قیمت این محصول با توجه به برند تجاری آن می تواند متفاوت باشد. نرخ ارز و شرکت تولید کننده و کیفیت محصول از عوامل بسیار موثر بر قیمت قهوه سبز محسوب می شوند.

برای خرید این محصول به سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید. در هنگام خرید توجه نموده و تنها از منابع معتبر فروش این محصول را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا