تصفیه آب

بک واش استخر چیست و چه ضرورتی دارد؟

بک واش استخر یا شستشوی معکوس فرآیند برگشت آب استخر از طریق فیلتر پمپ است که جریان آب را معکوس می کند. این کار فیلتر استخر شما را تمیز می کند. بک واش مهم است زیرا استخر شما اغلب کثیفی، زباله و ناخالصی های مختلف دیگر را در طول زمان جمع می کند. این تجمع باعث مسدود شدن فیلتر استخر و کاهش توانایی آن در تمیز کردن آب می شود.

لزوم بک واش استخر چیست؟

بک واش از جریان شستشوی معکوس برای تمیز کردن فیلتر آب در یک استخر کثیف استفاده می کند. همچنین به جلوگیری از کدر شدن آب کمک می کند که به دلیل کثیفی بیش از حد و زباله می تواند کدر شود. آب از این طریق بهتر به نظر می رسد و همچنین شفاف و سالم تر است. شستشوی معکوس همچنین به حفظ جریان مناسب آب کمک می کند. سیستم فیلتر آب گرفتگی می تواند جریان آب را مسدود کند که منجر به گردش ضعیف می شود. جریان مناسب آب استخر باعث می شود که آب تمیز باشد و مواد شیمیایی مانند قرص کلر به درستی توزیع شوند. در نهایت، شستشوی معکوس با کاهش فشار بر روی فیلتر و افزایش طول عمر آن، عمر فیلتر را افزایش می دهد.

زمان بک واش استخر شنا

هیچ برنامه ثابت توصیه شده ای برای شستشوی معکوس وجود ندارد، اما در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد زمان آن فرا رسیده است. اگر استخر شنا کدر، کدر یا مه آلود به نظر می رسد، ممکن است زمان شستشوی معکوس استخر فرا رسیده باشد. آب کدر می تواند نشان دهنده وجود زباله یا آلودگی بیش از حد در فیلتر باشد. شستشوی معکوس این مشکلات را در آب برطرف می کند.

جریان آب نشانگر خوبی برای نیاز به شستشوی معکوس است. جت های برگشتی خود را در استخر خود بررسی کنید. اگر متوجه شدید که جریان آب ضعیف یا کاهش یافته است، ممکن است فیلتر مسدود شده باشد و زمان شستشوی معکوس فرا رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا