تصفیه آب

جارو استخر شنا چیست و چه اهمیتی دارد؟

بسیاری از استخرها دارای سیستم ‌های نظافت خودکار در کف هستند که در طول فرآیند ساخت و ساز نصب شده‌ اند. جت ها در کف استخر نصب می شوند و به خط برگشت آن متصل می شوند. همانطور که آب در امتداد کف استخر حرکت می کند خاک و زباله به سمت زهکشی اصلی رانده می شود. پمپ اصلی به سیستم فیلتر تحویل داده می شود و زباله ها را از استخر خارج می کند. این سیستم ها برای استخرهای رو بسته برای کسانی که بودجه آن را دارند عالی است.

انواع جارو استخر شنا

جارو استخر شنا به دو دسته دستی و اتوماتیک استخر دسته بندی می شود. جاروهای استخر ابزاری هستند که به حذف زباله های ته نشین شده از کف استخر شما کمک می کنند. جاروبرقی استخر به اندازه کلر استخر مهم هستند و باید بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری هفتگی شما باشد، اما بسته به محیط تعداد دفعات استفاده از استخر و نوع پاک کننده ای که استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد تعداد دفعات استفاده از جارو استخر شنا را تنظیم کنید. پنج نوع اصلی جارو استخر در بازار وجود دارد.

  • جارو دستی – پاک کننده های مکش
  • جارو دستی- پاک کننده های ونتوری
  • جاروی اتوماتیک – مکش
  • جاروی اتوماتیک – تحت فشار
  • جاروی اتوماتیک – رباتیک (برقی)

مکنده های دستی رایج ترین نوع جاروبرقی مورد استفاده در استخرها هستند.

نکات مهم هنگام خرید جارو استخر شنا

هنگام انتخاب جاروبرقی برای استخر خود، به خاطر داشته باشید که وقتی استخر به شدت کثیف است، همانطور که گاهی اوقات در هنگام راه اندازی بهار ممکن است این اتفاق بیفتد، تمیز کردن دستی ممکن است بهترین گزینه باشد. این نوع جاروها از مکش سیستم گردش آب استخر برای جارو کردن استفاده می کند. مکش ایجاد شده توسط آب که به داخل پمپ کشیده می شود، خلاء ایجاد می کند که می تواند زباله ها را برای حذف بعدی به داخل سیستم فیلتر بکشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا