بدون دسته بندی

خرید و فروش کلاه گیس مردانه

کلاه‌ گیس مردانه محصولی ساخته شده از موی طبیعی یا مصنوعی است. کلاه‌ گیس مردانه برای استفاده مردهای کم‌مو یا بی‌مو تولید و در بازار عرضه می شود. انواع کلاه‌ گیس مردانه مانند یک کلاه بر روی سر قرار می گیرند. انواع کلاه گیس مردانه طبیعی و مصنوعی در بازار موجود هستند. البته کلاه گیس مردانه طبیعی قیمت بیشتری نسبت به انواع مصنوعی دارد. در ادامه این مطلب به بررسی انواع کلاه گیس مردانه طبیعی، مصنوعی، دائمی و نحوه نصب آن می پردازیم. همراه ما باشید. برای خرید کلاه گیس مردانه به سایت ها و مراکز معتبر فروش مراجعه نمایید.

کلاه گیس مردانه طبیعی

کلاه گیس های طبیعی برای مصارف روزانه و استفاده طولانی مدت مناسب هستند. اما قیمت کلاه گیس مردانه طبیعی بالا بوده و خرید آن ممکن است برای برخی از افراد مقرون به صرفه نباشد. این کلاه گیس ها از موهای طبیعی ساخته می شود. البته موها با روش هایی مختلف ضد عفونی و تمیز کرده شده و سپس رنگ آمیزی خواهند شد. انواع کلاه‌گیس مردانه طبیعی خارجی و ایرانی در بازار قابل تهیه است.

کلاه گیس مردانه مصنوعی

این کلاه گیس ها نسبت به انواع طبیعی به صرفه تر بوده و قیمت پایین تری دارند. البته انواع مصنوعی نیز با کیفیت های مختلفی عرضه شده و از لحاظ قیمت متفاوت هستند. کلاه گیس های مصنوعی از الیاف مصنوعی ساخته شده که شبیه به موی انسان هستند. انواع کلاه گیس مردانه مصنوعی با رنگ های طبیعی و فانتزی متنوع از بازار محصولات آرایشی قابل تهیه هستند.

کلاه گیس دائمی مردانه

کلاه گیس های دائمی دارای چسب های مخصوصی هستند. این چسب ها ضد آب و ضد کشش بوده و در عین حال دوام بالایی دارند. البته ماندگاری انواع دائمی به چربی سر وابسته است. چربی سر از مهم‌ترین و شایع‌ترین دلایلی ریزش مو در آقایان محسوب می شود. آقایان با پوست سر چرب هر دو هفته یکبار باید چسب کلاه گیس دائمی را عوض کنند. این درحالی است که اگر پوست سر چرب نباشد، دوام آن تا چهل روز باقی خواهد ماند.

این چسب ها ضد آب و ضد کشش بوده و فرد برای استحمام، استخر و… مشکلی نخواهد داشت. این کلاه گیس ها نسبت به کشیدن مقاومت بالایی داشته و تنها با ریموور های مخصوص از سر جدا خواهند شد. مهترین قابلیت این کلاه گیس ها طبیعی جلوه دادن بر روی سر است. توجه شود که قیمت کلاه گیس دائمی مردانه نسبت به انواع معمولی گران تر بوده و در رنگ های مختلفی می توان آن را تهیه نمود.

کلاه گیس مردانه فر

کلاه گیس های طبیعی با حرارت اتو و سایر دستگاه های حرارتی سازگار بوده و بنابراین برای استفاده مناسب ترند. بعلاوه موها در کلاه‌ گیس‌ مردانه طبیعی می توانند بافت های مختلفی داشته باشند. بنابراین این کلاه گیس ها را می توان متناسب با بافت موی فرد انتخاب و نصب نمود. کلاه گیس مردانه فر با جنس طبیعی ماندگاری بالایی داشته و می توان آن را چندین سال مورد استفاده قرار داد. این نوع کلاه گیس ها ظاهری طبیعی وغیرقابل تشخیص نسبت به انواع مصنوعی دارند.

نصب کلاه گیس مردانه

در هنگام خرید و نصب کلاه گیس مردانه بر روی سر توجه نمایید که حساسیت کلاه‌گیس مردانه طبیعی نسبت به نوع مصنوعی بیشتر بوده و باید دقت بیشتری در استفاده از آن صورت گیرد.

کلاه‌گیس های طبیعی نسبت به انواع مصنوعی به نگهداری های بیشتری احتیاج دارند، اما زیبایی ظاهری آن ها پس از نصب بیشتر بوده و جلوه ای طبیعی دارد. اما قيمت کلاه گیس مردانه مصنوعی نسبت به نوع طبیعی پایین تر است.

نکته مهم در خرید کلاه گیس مردانه اندازه کلاه زیرین و بافت توری آن است. بعلاوه جنس لایه های زیرین نیز حائز اهمیت است، زیرا پوست سر در حین استفاده باید از هر آسیبی محافظت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا