تصفیه آب

مدیر عامل شرکت نیرو کلر

مدیر عامل شرکت نیرو کلر در حال حاضر مهندس علی صالحی است که قبلا به عنوان سرپرست واحد مهندسی نیروکلر در این شرکت مشغول به خدمت بودند. این شرکت با تولید مواد شیمیایی پرکاربرد کشور را از واردات بسیاری از آنها بی نیاز کرده است و با تولید محصولات با کیفیت مشتریان داخلی و خارجی بسیاری دارد. برخی از محصولات این شرکت اکنون به کشورهای دیگر صادر می شود.

محصولات شرکت نیرو کلر به عنوان مواد اولیه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و به خصوص کلر ایرانی نیرو کلر برای ضدعفونی آب مورد استفاده قرار می گیرد. کلرزنی محبوب ترین روش برای ضد عفونی آب استخر است زیرا بسیاری از پاتوژن ها را به راحتی از بین می برد و استخر شنا را ایمن و عاری از میکروب می کند.مدیر عامل شرکت نیرو کلر همیشه در جهت رشد محصولات این شرکت گام بر می دارد.

مزایای کلر ایرانی نیروکلر

کلر از دیرباز رایج ترین ماده شیمیایی مورد استفاده برای ضدعفونی کردن استخرها بوده است. این ماده قوی، به راحتی در دسترس است و به عنوان یک پاک کننده معمولی برای استخرها قابل اعتماد است. در حالی که کلر ممکن است گزینه مناسبی برای استخرها باشد، اما سفید کننده سلاح انتخابی در نبرد با میکروب های داخل خانه است. به نظر می ‌رسد که سفیدکننده در تمیز کردن کانترها و حمام‌های شما این کار را انجام می‌ دهد. کلر و سفید کننده مواد شیمیایی بسیار مشابهی هستند که هر دو در مبارزه خوب با یک استخر کثیف و کدر کار می کنند. کلر ایرانی نیروکلر را می توانید به این منظور مورد استفاده قرار دهید.

سفید کننده و کلر تقریباً از یک چیز ساخته شده اند. ماده اصلی آنها هیپوکلریت کلسیم است. سفید کننده حاوی حدود 5.25٪ کلر در هر گالن است. بقیه آب و کمی نمک است که به کلر کمک می کند تا به صورت مایع باقی بماند.

تفاوت اصلی سفید کننده و کلر در قدرت آنهاست. کلر بسیار قوی تر از سفید کننده است. برای اینکه سطح کلر استخر خود را به حدی برسانید که باید تمیز و روشن به نظر برسد. شما باید از سفید کننده بیشتر از کلر استفاده کنید. سفید کننده نیز تنها به شکل مایع عرضه می شود و کلر بیشتر به صورت قرص فروخته می شود.

بیشتر بخوانید:
قرص کلر 
پودر کلر 

کدام یک بیشتر هزینه دارد؟

قیمت کلر کمی بیشتر از سفید کننده است و هزینه آن می تواند در طول تابستان بسیار بالا باشد. اگرچه برای جبران استحکام نسبی آن باید سفید کننده اضافی خریداری کنید، اما همچنان کمتر از هزینه کلر  هزینه خواهید کرد.

یکی از مواردی که باید قبل از نگهداری استخر در نظر بگیرید، تعداد مشکلاتی است که در استخر خود داشته اید. اگر سال‌هاست که از کلر استفاده می‌کنید و جدای از آزاردهنده بودن هزینه، هیچ مشکلی با جلبک یا باکتری در استخر خود نداشته ‌اید. ممکن است تغییر منطقی نباشد. با این حال، اگر به طور مداوم در تلاش برای یافتن تعادل مناسب هستید، تغییر ممکن است ارزشش را داشته باشد. صرف نظر از این که سفید کننده یا کلر گزینه بهتری برای شما است بررسی سطوح کلر برای اطمینان از افزودن آنها در محدوده بسیار مناسب حائز اهمیت است. کلر ایرانی نیرو کلر بهترین گزینه برای پاکسازی و ضدعفونی استخر شماست. مدیر عامل شرکت نیرو کلر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا