تصفیه آب

مزایای ساخت جکوزی خانگی چیست؟

خانه شما جایی است که بیشتر احساس راحتی می کنید و می توانید آرامش داشته باشید. اگر به دنبال این هستید که آرامش خود را یک قدم فراتر ببرید، اضافه کردن جکوزی خانگی مطمئنا می تواند این کار را انجام دهد. حتی اگر مایل به فروش خانه باشید اضافه کردن یک جکوزی می تواند هزینه ملک شما را افزایش دهد. با سنجیدن مزایا و معایب جکوزی خانگی قبل از سرمایه گذاری، می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

مزایا و معایب جکوزی خانگی

توجه داشته باشید که جکوزی ها نه تنها سرمایه گذاری اولیه هستند، بلکه برای نگهداری نیز هستند. هزینه متوسط نصب یک جکوزی متوسط  تقریباً 7000 دلار است. با این حال، اگر شما مایل به اضافه کردن اتصالات برقی، بهبود محوطه سازی و موارد دیگر برای راه اندازی موفقیت آمیز جکوزی هستید، این هزینه می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

به عنوان سیستم های نسبتاً پیچیده ای که برای لذت بردن نیاز به حفظ سطح معینی از گرما دارند، نگهداری جکوزی نیز می تواند گران باشد. به طور متوسط، تعمیرات جکوزی معمولی 250 دلار هزینه دارد. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که بین 500 تا 1200 دلار در سال برای برق، مواد شیمیایی مانند پودر کلر، آب و تمیز کردن هزینه کنید.

نکاتی در رابطه با جکوزی خانگی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به آینده چشم دوخته اند، ممکن است جکوزی ارزش ملک شما را افزایش دهد. یک جکوزی وقتی با محوطه ‌های سخت تکمیلی در اطراف آن، مانند مسیر سنگی، آلاچیق و عرشه ساخته شود برای خریداران بالقوه جذاب تر از یک جکوزی مستقل است که به نظر می رسد در جای خود نیست.

جذابیت جکوزی با توجه به موقعیت جغرافیایی و قیمت آن نیز متفاوت است. به عنوان مثال، یک جکوزی برای خریدارانی که به دنبال یک خانه کوهستانی مجلل هستند، یک نقطه فروش آسان و جذاب خواهد بود. از سوی دیگر، این وان آب گرم ممکن است برای یک خانه در آب و هوای گرم فقط هزینه اضافی و دردسرهای نگهداری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا