تصفیه آب

مقایسه استخر بتنی و استخر فایبرگلاس

از آنجایی که استخرهای شنا یک سرمایه گذاری گران و طولانی مدت هستند، مهم است که مزایا و معایب استخر بتنی و استخر فایبرگلاس را در نظر بگیرید. انتخاب متریال مناسب برای استخر یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید هنگام ساخت استخر بگیرید زیرا بر مواد شیمیایی مانند کلر استخر نیز تاثیر خواهد داشت. در این مقاله با بیان مزایا و معایب این استخرها به تصمیم گیری شما کمک خواهیم کرد.

تفاوت های استخر بتنی و استخر فایبرگلاس

اندازه و شکل استخر

یکی از مهم ترین تصمیماتی که باید در نظر بگیرید، شکل و اندازه استخر شما است. از آنجایی که استخرهای بتنی در محل ساخته می شوند، بسیار متنوع هستند و اغلب نتیجه مشخصات و الزامات سفارشی و طراحی منحصر به فرد استخر هستند.

مهمترین نکته ای که باید در مورد استخرهای فایبرگلاس بدانید شکل و اندازه آنهاست. استخرهای شنای فایبر گلاس در کارخانه از پیش ساخته شده اند، بنابراین شما به پوسته استخر فایبرگلاس موجود محدود می شوید. همچنین، از آنجا که آنها باید از طریق جاده به محل ساختمان منتقل شوند، اندازه آنها نیز محدود است.

طراحی و ظاهر

وقتی صحبت از طراحی و ظاهر استخر شما می شود، هم بتن و هم فایبرگلاس گزینه های همه کاره و زیبایی را ارائه می دهند. قبلا استخرهای فایبرگلاس تنها در چند رنگ موجود بودند. امروزه، استخرهای فایبرگلاس مدرن در مجموعه ای از رنگ ها و جلوه های درخشان عرضه می شود که می تواند مناسب خانه و باغ شما باشد. اما اگر طرح یا رنگی منحصر به فرد می خواهید، استخرهای بتنی گزینه های نامحدودی را ارائه می دهند.

زمان نصب

وقتی نوبت به زمان نصب می رسد بهتر است بدانید که نصب استخر فایبرگلاس 1-3 هفته زمان می برد درحالیکه نصب استخر بتنی حداقل 3 ماه طول می کشد. این می تواند هزاران دلار برای شما صرفه جویی کند زیرا هزینه نصب استخرهای بتنی آن 20٪ بیشتر از فایبرگلاس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا