تصفیه آب

وارد کننده قرص کلر

شرکت زیادی در حال حاضر انواع قرص کلر خارجی را وارد کشور کرده و به بازار عرضه می کنند. شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را  شرکت های وارد کننده قرص کلر به صورت حضوری یا آنلاین خریداری نمایید.

انواع قرص کلر وارداتی موجود در ایران شامل قرص کلر آکوافیت هندی، قرص کلر آمریکایی و چینی هستند که درصد مختلفی کلر دارند. این قرص ها با قیمت های متفاوتی بر اساس کیفیت در دسترس بوده و قابل خریداری هستند.

قرص کلر چیست؟

آب استخر باید شفاف و عاری از بوهای قوی باشد و کاشی ها باید تمیز و صاف و بدون لجن و تغییر رنگ باشند. برای تمیز و سالم نگه داشتن استخرهای رو باز و سر بسته، تعمیر و نگهداری منظم مورد نیاز است. پاتوژن هایی که باعث بیماری می شوند باید حذف یا از بین بروند و از جلبک ها جلوگیری شود تا آب شفاف بماند. حفظ pH مطلوب و سطوح کلر برای ایمن نگه داشتن استخر برای استفاده ضروری است.

قرص کلر یکی از اشکال کلر موجود است که در اندازه های مختلف برای ضد عفونی آب در دسترس است. قرص کلر از نظر ایمنی و راحتی نسبت به کلر مایع و پودر کلر ترجیح داده می شود. آنها به راحتی در دستگاه کلر زن قرار گرفته و به تدریج کلر را در آب آزاد می کنند. قرص های کلر برحسب اندازه و درصد کلر موجود برای ضدعفونی استخرهای شنا در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

یک قرص کلر آهسته رهش کلر را به تدریج در آب پخش می کند. مارک های مختلف کلر آهسته رهش برای مدت زمان متفاوتی دوام می آورند، بنابراین دستورالعمل ها را به دقت بخوانید. همانطور که کلر با آلاینده ها واکنش می دهد غیر فعال می شود. بنابراین، آب استخر باید هر هفته یا یک هفته در میان با افزودن کلر گرانول یا مایع به طور مستقیم شوک داده شود. درمان شوک کلر مصرف شده را می سوزاند و سپس توسط فیلتر خارج می شود.

مزایای قرص کلر

قرص های کلر در اندازه های متفاوت و با ترکیب شیمیایی مشخص در دسترس هستند. آنها نیازی به اندازه گیری ندارند و فقط کافی است بر اساس ظرفیت استخر آنها را در دستگاه کلرزن قرار دهید.

مهمترین مزیت قرص های کلر آزاد شدن تدریجی کلر است بنابراین باعث می شود سطح کلر موجود در آب برای مدت زیادی حفظ شود. این امر باعث ایمنی آب شده و سلامتی شناگران را تضمین می کند.

قرص های کلر در اندازه های بسیار کوچک نیز در دسترس هستند. آنها را می توانید برای سفر به مناطقی که از سلامت آب آشامیدنی آنجا مطمئن نیستید همراه خود داشته باشید. این قرص های کوچک را می توان در لیوان آب یا ظرف بزرگ تر انداخت و سپس با اطمینان خاطر مصرف کرد.

وارد کننده قرص کلر

شما می توانید انواع قرص کلر را برای کاربردهای مختلف از شرکت وارد کننده قرص کلر خریداری نمایید. این شرکت ها به صورت آنلاین نیز فعالیت دارند بنابراین شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین قرص های کلر را بدون مراجعه حضوری از طریق اینترنت سفارش داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

قیمت قرص کلر

قرص های کلر در اندازه های مختلف در دسترس هستند آنها به کندی حل می شوند و برای استفاده در استخرهای خصوصی و استخرهای تجاری کوچک مناسب هستند. یک راه آسان ‌تر برای حفظ سطح کلر در آب استخر، استفاده از قرص‌ های کلر در کفگیر استخر است. قرص ها هنگامی که از طریق کفگیر مصرف شود، به آرامی در یک دوره 3 تا 4 روزه حل می شوند، سرعتی که در آن حل می شوند.

این وضعیت بسته به جریان آب و دما متفاوت خواهد بود. قرص های کلر سطح بالایی از کلر در دسترس دارند و حاوی تثبیت کننده کلر هستند. استخرهایی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و آنهایی که در دمای بالاتر نگهداری می شوند نیاز به افزایش دوز دارند. نیازهای واقعی را با استفاده از کیت تست کنار استخر آزمایش کنید، میزان دوز را در صورت لزوم برای حفظ حداقل سطح کلر آزاد 1-3ppm تنظیم کنید. برای خرید قرص کلر می توانید به سایت های معتبر فروش مواد شیمیایی استخر مراجعه نمایید. قرص های کلر در برندهای مختلف و اندازه های مختلف در دسترس هستند و شما بسته به بودجه و اندازه استخر خودتان می توانید به راحتی آنها را تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا