تصفیه آب

محاسبه هزینه تقریبی احداث استخر چگونه است؟

هزینه تقریبی احداث استخر به عوامل متعددی بستگی دارد. برای محاسبه هزینه ساخت استخر، باید اندازه و سبک استخری که می خواهید را در نظر بگیرید. مکان نیز عامل مهمی است زیرا هزینه نیروی کار به پیچیدگی نصب و هر کار حفاری و آماده سازی مورد نیاز بستگی دارد. همچنین باید لوله کشی، لوله کشی، برق و سایر خدمات مرتبط را که برای ساخت یک استخر مورد نیاز است، در نظر بگیرید.

اگر می خواهید یک استخر شنای روی زمین بدون نور یا ویژگی های اضافی داشته باشید، هزینه آن کمتر از استخر رو بسته با چراغ ها و جریان جت خواهد بود. ما همیشه توصیه می کنیم با متخصصان استخرهای محلی صحبت کنید تا از مشاوره حرفه ای آنها، خلاصه ای از گزینه ها و قیمت های خود با هزینه های دقیق برای پروژه مطلع شوید.

ملاحظات و هزینه تقریبی احداث استخر

زمانی که صاحبان خانه برای هزینه ساخت استخر بودجه بندی می کنند، معمولاً فاکتورها و ملاحظات قیمت دیگری نیز وجود دارد. اینها می توانند شامل گرمایش، پوشش ها، مواد شیمیایی ضد عفونی کننده مانند قرص کلر، ویژگی های آب، حصار کشی، تعمیر و نگهداری و ارتقاء باشند.

پس از حفاری منطقه و نصب استخر، می توان محوطه سازی را آغاز کرد. صاحبان خانه می توانند انتظار داشته باشند که برای محوطه سازی حرفه ای اطراف استخر به طور متوسط بین 3000 تا 5000 دلار یا 4 تا 12 دلار به ازای هر فوت مربع بپردازند. برخی از صاحبان خانه ها ترجیح می دهند چند هفته پس از نصب منتظر بمانند تا منظره سازی کنند تا زمان کافی برای تصمیم گیری داشته باشند برخی از گزینه ها شامل چمن ساده اطراف استخر تا فواره های آب، مسیرهای سنگی و درختچه های سفارشی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا