تصفیه آب

راه های فوق العاده تصفیه آب جکوزی

آب آلوده در جکوزی شما می ‌تواند خطر بیشتری برای سلامتی نسبت به مواد شیمیایی مانند قرص کلر که معمولاً برای ضدعفونی آن استفاده می‌شود، داشته باشد. باکتری ‌هایی که در جکوزی شما رشد می ‌کنند می ‌توانند باعث بیماری‌های مختلفی از جمله بیماری‌های پوستی و عفونت‌های تنفسی مانند ذات ‌الریه شوند و حتی ممکن است در برخی موارد شامل عفونت‌های مقاربتی (STIs) باشند. تصفیه آب جکوزی برای استفاده سالم و بی خطر از جکوزی لازم است.

اگر از جکوزی استفاده نمی کنید یک پوشش به عنوان یک مانع استفاده کنید که از ورود زباله ها، حشرات و سایر ذرات به داخل وان و آلودگی آن جلوگیری کند. این مرحله ساده به تنهایی می تواند نیاز شما به درمان های شیمیایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اگر شما یا مهمانانتان با کثیفی، روغن، لوسیون، آرایش و سایر ناخالصی‌های روی پوستتان وارد جکوزی شوید، به آب منتقل شده و باعث آلودگی آب می شود. می توانید از همه بخواهید قبل از ورود به وان دوش بگیرند. برای کسانی که از محصولات مو مانند ژل حالت دهنده و اسپری مو استفاده می کنند، می توانید کلاه های شنا نیز تهیه کنید تا از ورود محصولات به آب وان آب گرم جلوگیری کنید.

تخلیه آبگرم هر 3 تا 4 ماه یک بخش مهم در حفظ تمیزی جکوزی است. این توصیه تعمیر و نگهداری جکوزی مبتنی بر کلر اعمال می شود، در حالی که انواع بدون کلر باید بیشتر و هر 2 تا 3 ماه یکبار تخلیه شوند.

از پاک کننده فیلتر کارتریج برای حذف باکتری ها و روغن ها از فیلتر استفاده کنید. کارتریج های فیلتر مسئول حذف زباله ها، روغن ها و سایر آلاینده ها از آب در جکوزی طبیعی شما هستند. برای اطمینان از موثر ماندن آنها، باید هفته ای یکبار آنها را با یک پاک کننده کارتریج فیلتر تمیز کنید و بسته به اندازه و استفاده از جکوزی هر سال یا دو بار در سال آنها را تعویض کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا