تصفیه آب

روش های نگهداری آب استخر

نگهداری آب استخر تلاش های خاصی را می طلبد تا همیشه استخری تمیز و شفاف برای شنا کردن داشته باشید. در گام اول استفاده از ابزار و محصولات پاک کننده مناسب تضمین می کند که استخر و محیط اطراف آن از بالاترین استانداردها در شرایط عملیاتی برخوردار هستند. با اینحال یک استخر شنای تمیز به چیزی بیش از برس زدن سطح استخر یا پاک کردن مواردی که گهگاه روی آن شناور می ‌شوند نیاز دارد.

در این بین محصولات پاک کننده در نگهداری آب استخر نتایج مثبت و موثری به همراه خواهند داشت و باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شوند. برای شستن سطح استخر، موزاییک، تراورتن، توری و دیواره های کناری استخر به لوازم و ابزار مناسب نیاز دارید. علاوه بر این، مواد شیمیایی که برای استخر خود خریداری می کنید از جمله قرص کلر باید برای از بین بردن میکروب ها موثر باشند اما تاثیری بر پوست شناگران نداشته باشند.

برای کاهش خطر پاتوژن های منتقله، ضدعفونی منظم استخر شنا ضروری است به ویژه در استخرهایی که افراد زیادی را در خود جای می دهد. ضد عفونی کننده ها ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها را از بین می برند. آنها به صراحت برای ضد عفونی کردن سطوح سخت، غیر متخلخل و بی جان طراحی شده اند. علاوه بر این، ضدعفونی‌ کننده ‌های غلیظ سطح را می ‌توان برای تمیز کاری های روزانه رقیق کرد یا برای تمیز کردن لکه‌ های سنگین استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا